Ticket indienen
Heeft u een support vraag? Dien uw ticket in via het JorSoft Support Center
Indien u in het Support Center een inlog account aanmaakt, kunt u via het Support Center vervolgens de status van uw ticket volgen.
Een inlog aanmaken is niet verplicht, u kunt ook direct vanuit uw eigen email programma een email sturen naar support@jorsoft.nl. Een ticket wordt automatisch aangemaakt.
Op beide manieren kunt u ook bijlages meesturen.
Remote Support
Remote Support is alleen mogelijk indien u onze Cloud dienst afneemt voor uw Modulair Informatie Systeem. Op afspraak kunnen wij een mee-kijk sessie inplannen met een van onze support medewerkers.
- Maak als eerste een ticket aan.
- Een afspraak wordt gepland.
- U wordt gebeld op de datum en tijd van uw afspraak.
- Log in op uw JorSoft Cloud account.
- Een pop-up venster wordt weergegeven op uw scherm met de vraag of u het meekijken wilt toestaan.
- Klik op Toestaan.
Remote Support via TeamViewer
- Klik op onderstaande afbeelding.
- Let op: indien u in onze cloud werkt moet dit niet vanaf het JorSoft bureaublad maar voordat u inlogt, vanaf uw eigen PC of laptop.
- TeamViewer voor Windows wordt naar uw computer gedownload en geïnstalleerd.
- Een pop-up venster wordt weergegeven.
- Geef de daarin vermelde ID en wachtwoord nummers aan ons door.