Ticket indienen

Heeft u een support vraag? Dien uw ticket in via het JorSoft Support Center 

Indien u in het Support Center een inlog account aanmaakt, kunt u via het Support Center vervolgens de status van uw ticket volgen.

Een inlog aanmaken is niet verplicht, u kunt ook direct vanuit uw eigen email programma een email sturen naar support@jorsoft.nl. Een ticket wordt automatisch aangemaakt.

Op beide manieren kunt u ook bijlages meesturen.

Remote Support

Remote Support is alleen mogelijk indien u onze Cloud dienst afneemt voor uw Modulair Informatie Systeem. Op afspraak kunnen wij een mee-kijk sessie inplannen met een van onze support medewerkers.

  1. Maak als eerste een ticket aan.
  2. Een afspraak wordt gepland.
  3. U wordt gebeld op de datum en tijd van uw afspraak.
  4. Log in op uw JorSoft Cloud account.
  5. Een pop-up venster wordt weergegeven op uw scherm met de vraag of u het meekijken wilt toestaan.
  6. Klik op Toestaan.

Remote Support via TeamViewer

  1. Klik op onderstaande afbeelding.
  2. Let op: indien u in onze cloud werkt moet dit niet vanaf het JorSoft bureaublad maar voordat u inlogt, vanaf uw eigen PC of laptop.
  3. TeamViewer voor Windows wordt naar uw computer gedownload en geïnstalleerd.
  4. Een pop-up venster wordt weergegeven.
  5. Geef de daarin vermelde ID en wachtwoord nummers aan ons door.
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Start typing and press Enter to search