Ticket indienen

Heeft u een support vraag? Dien uw ticket in via het JorSoft Support Center 

Indien u in het Support Center een inlog account aanmaakt, kunt u via het Support Center vervolgens de status van uw ticket volgen.

Een inlog aanmaken is niet verplicht, u kunt ook direct vanuit uw eigen email programma een email sturen naar support@jorsoft.nl. Een ticket wordt automatisch aangemaakt.

Op beide manieren kunt u ook bijlages meesturen.

Remote Support

Remote Support is alleen mogelijk indien u onze Cloud dienst afneemt voor uw Modulair Informatie Systeem. Op afspraak kunnen wij een mee-kijk sessie inplannen met een van onze support medewerkers.

  1. Maak als eerste een ticket aan.
  2. Een afspraak wordt gepland.
  3. U wordt gebeld op de datum en tijd van uw afspraak.
  4. Log in op uw JorSoft Cloud account.
  5. Een pop-up venster wordt weergegeven op uw scherm met de vraag of u het meekijken wilt toestaan.
  6. Klik op Toestaan.

Remote Support via TeamViewer

  1. Klik op onderstaande afbeelding.
  2. Let op: indien u in onze cloud werkt moet dit niet vanaf het JorSoft bureaublad maar voordat u inlogt, vanaf uw eigen PC of laptop.
  3. TeamViewer voor Windows wordt naar uw computer gedownload en geïnstalleerd.
  4. Een pop-up venster wordt weergegeven.
  5. Geef de daarin vermelde ID en wachtwoord nummers aan ons door.